عکسی از ترلان پروانه در بندر انزلی

حواشی زندگی ترلان پروانه

دنیای بازیگری دنیای پر حاشیه و خبر سازی است و قطعا هر کسی که پا به این عرصه می گذارد از تمام اتفاقاتی که ممکن است در این حرفه دامنش را بگیرد با خبر می باشد و در واقع در کنار تمام خوشی های این حرفه باید پی بسیاری از اتفاقات و حواشی دردسر ساز را به خود بمالند.سایت سی نما استار در این مقاله قصد دارد به برخی از حواشی زندگی بازیگر جوان و خوش آتیه شیرازی، ترلان پروانه بپردازد.

ترلان پروانه که به تازگی قدم در دهه سوم زندگی خود گذاشته است و زاده ی شیراز شهر شعر و ادب پارسی می باشد با توجه به سن کمی که دارد بیش از پنجاه اثر تلویزیونی، سینمایی و تئاتری را در کارنامه ی کاری خود دارد.

ترلان پروانه در فیلم گربه سیاه
ترلان پروانه در فیلم گربه سیاه

در واقع این دختر تیر ماهی که امروزه طرفداران خاص خود را دارد و صفحه ی اینستاگرام آن یکی از صفحاتی است که بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد از سه سالگی کاردر تلویزیون را با بازی در یک تیزر تبلیغاتی و همچنین برنامه های آموزشی شبکه هایی مانند جام جم شروع کرد . او به سرعت توانست در این زمینه پیشرفت کنند و با هنرمندان معروفی  همچون محسن تنابنده، میتراحجار، ستاره اسکندری، بهرام رادان و …در فیلم هایی نظیر مجموعه سریال نمایش خانگی “رقص روی شیشه”، “فراری”، “ارمغان تاریکی”،”چپ دست”، “آهوی پیشانی سفید”که برای بازی در آن موفق به کسب جایزه پروانه زرین در سال۱۳۹۰شد،هم بازی شود.

ترلان پروانه علاوه بر بازیگری در حوزه ی مدلینگ نیز فعالیت کرده و با چندین برند معروف به عنوان مدل همکاری کرده است. همچنین این بازیگر جوان و خوش آتیه تجربه حضور در موزیک ویدیوهای ترانه های برخی خوانندگان مطرح ایرانی مانند فرزاد فرزین را داشته است.

حواشی زندگی شخصی و هنری ترلان پروانه

این بازیگر همچون دیگر بازیگران در معرض برخی از حواشی و شایعات قرار گرفته است.

یکی از شایعاتی که درباره این بازیگر مطرح شده است انجام عمل زیبایی «چشم گربه ای» یا همان کشیدگی چشم می باشد که ترلان پروانه با وجود اینکه معتقد است برخی مواقع انجام عمل زیبایی لازم و باعث بهبود روابط اجتماعی افراد می شود، آن را تکذیب کرده و گفته است که تا کنون هیچ عمل زیبایی بر روی چهره او انجام نگرفته است و قشنگی و کشیدگی چشمهایش خدادادی می باشد.

البته گفته شده که این بازیگر چند سال پیش هنگام بازی اسکیت مصدوم شده و بینی آن از سه جا شکسته است که طبق گفته اش برای جا انداختن آن  بسیار اذیت شده است.

عکسی از ترلان پروانه در بندر انزلی
عکسی از ترلان پروانه در بندر انزلی

ترلان پروانه ازدواج کرد!

از دیگر حواشی و شایعاتی که درباره این بازیگر نقل شده است شایعات مربوط به ازدواج ایشان است. ترلان پروانه که هم اکنون مجرد می باشد و خبر رسمی ازدواجش با هیچ شخصی منتشر نشده است در طی این سال ها چندین بار خبر ازدواجش با افراد معروفی هم چون سعید عزت اللهی که با حضورش در جشنواره فیلم فجر و دیدن فیلمی که ترلان بازی کرده است و همچنین تبادل نظر در زیر پست های اینستاگرامی صفحات شخص شان قوت گرفت، فرشاد احمد زاده و همچنین ارسلان قاسمی بازیگر جوان تلویزیون و سینما که در چند فیلم با ترلان پروانه همبازی بوده است در رسانه ها و فضای مجازی پیچیده است و جنجالی به پا کرده است. البته ترلان پروانه همه ی آن ها را تکذیب کرده است و گفته که اگر که اتفاقی قرار است بیفتد در پیج شخصی اش اعلام خواهد کرد.

عکس منتشر شده توسط ترلان پروانه در پیج اینستاگرامش
عکس منتشر شده توسط ترلان پروانه در پیج اینستاگرامش

در رابطه با این حاشیه ها سعید عزت اللهی، فرشاد احمد زاده و ارسلان قاسمی واکنش های متفاوتی داشته اند به طور مثال ارسلان قاسمی در این رابطه گفته که شخص دیگری را دوست دارد و  تمایلی به اینکه اسم ترلان پروانه خارج از حیطه کاری در کنار اسمش بیاید، ندارد. یا فرشاد احمد زاده  در پاسخ به این حواشی قضاوت و کار خدا دانسته و گفته با هیچ کس فامیل نمی شود. سعید عزت اللهی بیست و سه ساله نیز طی مصاحبه ای اعلام کرده که مدتی با ترلان پروانه بوده اما این شخص ایده آلش نبوده است.