بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

جنجالی ترین طلاق های سینمای ایران

سینما و بازیگری دنیایی پر از اتفاقات و حواشی  مختلف می باشد که برای دوستداران این حوزه  و حتی مردم عادی می تواند جالب و خواندنی باشد. از جمله مسائل جذاب  بحث داغ و شنیدنی ازدواج و همچنین طلاق بازیگران معروف در این حرفه می باشد. در واقع طی این سال ها شاهد جدایی های بسیاری بین ستاره های سینما بوده ایم که برخی از آن ها  باعث تعجب افراد زیادی شده اند.

در این مطلب قصد داریم به جدایی های خبر ساز و جنجالی که در بین ستاره ها و بازیگران سینما و تلویزیون ایران رخ داده است بپردازیم.

  • مهناز افشار و یاسین (محمد امین) رامین

    عکسی از مهناز افشار و همسر سابقش
    عکسی از مهناز افشار و همسر سابقش

داغ ترین خبری که این روزها به گوش می رسد، اعلام جدایی مهناز افشارهنرپیشه پرحاشیه این روزهای فضای مجازی از همسرش یاسین رامین می باشد. در حقیقت مهناز افشار۴۲ساله که این روزها به دلیل بازی در آثاری همچون قسم و شاه کش خوش درخشیده در صفحه شخصی خود در اینستاگرام و همچنین توئیتر اعلام کرد که قصد دارد مادری مجرد باشد که همین خبر نشان دهنده تصمیم وی به جدایی از همسر خود که این روزها به دلیل پرونده ی جنجالی تولیدات شیر خشک در زندان به سر می برد، پس از پنج سال که از شروع زندگی مشترکشان می گذرد، می باشد.

  • سحر دولتشاهی و رامبد جوان

    تصویری از سحر دولتشاهی و رامبد جوان
    تصویری از سحر دولتشاهی و رامبد جوان

خبر جدایی سحر دولت شاهی از رامبد جوان در سال ۱۳۹۳بهت و حیرت زیادی به همراه داشت. زیرا به نظر می رسید این دو بازیگر که در سال ۱۳۸۷ با هم ازدواج کرده اند روابط بسیار خوبی داشته و جزء زوج های ماندگار در سینما به شمار بروند. اما این دو نفر در سال۱۳۹۳ در سکوت کامل خبری از هم جدا شدند.

پس ازآن سحر دولتشاهی بازیگر دوست داشتنی سینما و تلویزیون که با ایفای نقش در سریال مسافران ساخته رامبد جوان به شهرت دست پیدا کرد، در آثار فراوانی به بازیگری و ایفای نقش پرداخت  وشایعاتی مبنی بر ازدواجش با پسر محمدرضا شجریان «همایون شجریان» که قبل تر از این با خواهر زن پدرش ازدواج کرده بود  بر سر زبان ها افتاد همچنین رامبد جوان که مجری گری برنامه معروف خندوانه روبه عهده داشت یک سال پس از جدایی با نگار جواهریان ازدواج کرد که پس از ماندا روحی و سحر دولتشاهی همسر سوم وی به شمار می رود.

  • بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

    بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی
    بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

می توان گفت جدایی بهاره رهنما از کارگردان و نویسنده کشورمان پیمان قاسم خانی با وجود داشتن دختری به نام پریا و بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک یکی دیگر از طلاقهای جنجالی سینما است که خبر آن با ازدواج دوباره بهاره رهنما تایید شد.

در حقیقت جدایی این دو در سکوت خبری صورت گرفت و شابعاتی به صورت پراکنده در فضای مجازی در آن زمان صورت گرفت اما هر دو سکوت کرده و مهر تائید و یا ردی به این شایعات نمی زدند تا اینکه پس از گذشت چندین ماه و انتشار خبر ازدواج بهاره رهنما با فردی دیگر مهر تایید برتمام شایعات زده شد.

  • بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

    تصویری از مهدی پاکدل و همسر سابق او بهنوش طباطبایی
    تصویری از مهدی پاکدل و همسر سابق او بهنوش طباطبایی

به همان اندازه که ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل پر سر وصدا بود طلاقشان پس از پنج سال در سکوت کامل خبری و به صورت توافقی شکل گرفت به طوری که از مهریه و شرایط ضمن عقد بهنوش طباطبایی تنها به آپارتمانی در شمال شهر تهران راضی شد.

این زوج هنرمند و دوستداشتنی که در محافل زیادی با هم حضور داشتند و عکس های زیادی را از جمع دو نفره خود در صفحه های مجازی پخش می کردند و نشان دهنده عشق و خوب بودن حال زندگی شان بود. درسال ۹۴ و با حذف عکس های دسته جمعی و خانوادگی از صفحات اینستاگرام و همچنین  حضور بهنوش طباطبایی جوان در محافل بدون همسر و حلقه ی ازدواج شایعاتی را  که خبر از جدایی آن دو می داد تقویت کردتا زمانی که خانم طباطبایی طی پستی که در اینستاگرام منتشر کرد همراه با عکس پدر  جمله ی تنها مرد زندگی من را نیز نوشته بود که خبر جدایی را تایید می کرد. این دو بازیگر تا به امروز مجرد مانده اند و هیچ یک از آن ها وارد رابطه ی جدی نشده اند.

  • آزاده نامداری و فرزاد حسنی

از دیگر جدایی های جنجالی که در زمان خودش سر و صدا و حاشیه های زیادی در پی داشت جدایی آزاده نامداری ۳۶ ساله و فرزاد حسنی است. ازدواج این دو که نشان از رابطه ای عاشقانه می داد پس از یک سال و در مرداد ماه ۹۳ به جدایی زود هنگام ختم شد که آزاده نامداری با انتشار تصاویری از چشم کبود خود علت طلاق را عصبی بودن و دست بزن داشتن فرزاد حسنی بیان کرد. پس از آن آزاده نامداری با سجاد عبادی ازدواج کردکه حاصل این ازدواج یک دختر کوچک به نام گندم می باشد.