عاشقانه منوچهر هادی

سریال نمایش خانگی عاشقانه ساخته سال۹۵ منوچهر هادی کارگردان ۴۷ ساله سینما که کارگردانی کارهایی چون«آینه بغل»«من سالوادور نیستم»  را در کارنامه کاری خود در کنار برخی کارها همچون دستیاری کارگردان، بازیگری و تدارکات  به ثبت رسانده است یکی از کارهای موفق در حوزه فیلم های خانگی بوده است.

سایت سی نما استار در این مطلب قصد دارد به معرفی این سریال موفق در ژانر درام و عاشقانه بپردازد.

عاشقانه منوچهرهادی

سریال نمایش خانگی عاشقانه
سریال نمایش خانگی عاشقانه

در روزهایی که  تب و تاب ساخت آثاری برای پخش در شبکه نمایش خانگی به جان کارگردان های سینما و تلویزیون افتاده بود و شاهد تولید سریال های موفق و ناموفق در این حوزه بوده ایم منوچهر هادی که کارگردانی چندین تله فیلم، فیلم سینمایی و همچنین نویسندگی را تجربه کرده است تصمیم به ساخت فیلمی در ژانر درام و خانوادگی گرفت. او در این سریال از بازیگران مطرح و به نام فراوانی نظیر مسعود رایگان، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، پانته ا بهرام، حسین یاری، هومن سیدی، حمیدرضاگاه و یکتا ناصر استفاده کرد که همین امر باعث شد عاشقانه که به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه پخش می شد به فروش خوبی دست پیدا کند.

این سریال با تهیه کنندگی مهدی گلستانه و نویسندگی دو نویسنده حوزه سینما علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی روایت کننده قصه ی زندگی چند خانواده جوان با مشکلات خانوادگی متفاوت است که با در کنار هم قرار گرفتن این مشکلات داستان درام و خانوادگی این فیلم شکل می گیرد.

عاشقانه ای پر ماجرا

آیا عشق به تنهایی می تواند راه گشا باشد؟ آیا با وجود عشق می توان بر روی تمام اختلاف ها خط کشید؟  علاقه ها و عاشقانه های امروزی واقعی اند؟ این ها تنها برخی از سوالاتی است که با دیدن این سریال  ذهن بیننده را به چالش می کشد.

قصه ی درام این سریال با ورود مخفیانه زنی به نام گیسو با بازی مهناز افشار به زندگی خانواده ی آبرومند و ار

تباط پنهانی آن با پدر خانواده که مسعود رایگان به ایفای آن نقش پرداخته است و شک کردن مادر خانواده و با خبر ساختن یکی از پسرهایش به نام رضا با بازی حسین یاری که با یکی از دوستانش به نام سهیل(محمدرضا گلزار) و برادر خانمش پیمان(هومن سیدی) شرکتی تبلیغاتی را تاسیس کرده اند، آغاز می شود. در ابتدای فیلم زندگی آرام و بی دغدغه هر یک از این شخصیت ها که جزء خانواده های مرفه به شمار می آیند نمایش داده می شود اما طی اتفاقاتی این چند زوج به همراه گیسو راهی شمال کشور  می شوند که همین سفر آغازی ست برای مشکلاتی بزرگ تر که گریبان گیر زندگی این اشخاص می شود و اتفاقات و سکانس های بعدی این سریال را می سازند.

در این فیلم محمد رضا گلزار و ساره بیات روایت کننده زندگی زوجی هستند که زندگی خود را با وجود تمام اختلاف های موجود عاشقانه آغاز کرده اند اما در میانه ی راه رابطه ی عاشقانه ی آن ها سرد می شود تا جایی که…

سریال جذاب و دیدنی عاشقانه
سریال جذاب و دیدنی عاشقانه

هومن سیدی با بازی زیبا و  نقش خاکستری که به خوبی توانسته است از پس آن بر بیاید فراز و فرودهای بسیار قشنگی را در فیلم ایجاد کرده است در واقع کاراکتر خاکستری پیمان یکی از شخصیت هایی بود که  ببینده را به تماشای ادامه فیلم ترغیب می کرد. در کل منوچهر هادی قصه ی عاشقانه فیلم را به صورت ملموس توانست در هفده قسمت به نمایش در آورد و تمام شخصیت های سریال، موقعیت اجتماعی آن ها و … را براساس ساختار  و موقعیت اجتماعی به خوبی به تصویر بکشد.

هومن سیدی در سریال عاشقانه
هومن سیدی در سریال عاشقانه

نکاتی خواندنی درباره سریال عاشقانه

  • در این سریال چندین آهنگ برای تیتراژهای ابتدایی و پایانی و همچنین برای برخی سکانس ها توسط دو خواننده معروف حوزه ی موسیقی یعنی فرزاد فرزین و فریدون آسرایی اجرا شدند.
  • فرزاد فرزین خواننده جوان کشور نیز در این سریال در نقش خودش به بازیگری پرداخته است.
  • قسمت های ابتدایی این فیلم به صورت نامنظم روانه بازار می شد اما پس از چند قسمت روال منظمی به خود گرفت و بقیه ی سریال به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه روانه بازار می شد.