کریستوفر همسورث

گرانترین بازیگران جهان

در خیال و باور بیش تر مردم  تمام بازیگران ثروتمند می باشند در حالی که واقعیت این گونه نمی باشد و همه ی بازیگران و هنرمندان پولدار  نیستند و تعداد معدودی از آن ها ثروت هنگفتی دارند و دستمزدهای کلانی می گیرند.

درحقیقت این بازیگران پس از بازی در یک فیلم خاص یا کسب جایزه ای همچون اسکار، گلدن کلاپ و… به شهرت می رسند و فیلم سازان برای بهره بردن از بازی آن ها در فیلم هایشان  حاضر به پرداخت دستمزدهای میلیونی هستند تا فیلم آن ها به دلیل محبوبیت این افراد  فروش فوق العاده ای داشته باشد.

در این مقاله سی نما استار به معرفی گرانقیمت ترین بازیگران جهان در سال۲۰۱۹ میلادی پرداخته است، پس با ما همراه باشید تا با این بازیگران آشنا شده و از مقدار دستمزد دریافتی آن ها اطلاع پیدا کنید.

  • دواین جانسون (Dwayne Johnson )

دواین داگلاس جانسون آمریکایی چهل و هفت ساله به عنوان گران ترین بازیگر مرد با دستمزدی بیش از صد و بیست میلیون دلار شناخته می شود. دواین جانسون که نسبت به دیگر بازیگران معروف دنیا سابقه ی بازیگری کمی (نزدیک به بیست سال) را دارد توانست با بازی موفق و خوب در فیلمی به نام«بازگشت مومیایی»  راه را برای بازی در دیگر فیلم های هالیوودی مانند:  عقرب شاه که باعث ثبت نام او در کتاب رکوردهای گینس برای دریافت جایزه ی پنج و نیم میلیون دلاری شد،  گارد ساحلی، هرکول، آسمان خراش، هابز و شاو و… هموار کند.

دواین داگلاس جانسون از گرانترین بازیگران جهان
دواین داگلاس جانسون از گرانترین بازیگران جهان

این بازیگر  تحصیل کرده که از اندام ورزیده ای  برخوردار می باشد و به the rock مشهور است همچنین از به نام ترین کشتی  کج گیران  سال های۱۹۹۶ تا۲۰۰۴ میلادی بوده است  و به عنوان یکی از سوپر استارهای کمپانی سرگرمیWWE شناخته می شد.

  • رابرت داونی جونیور ( Robert john downey ,jr)

از دیگر بازیگران عرصه سینما و تلویزیون هالیوود که با درآمد بیش از هشتاد میلیون دلار به عنوان یکی از گرانقیمت ترین بازیگران جهان شناخته می شود رابرت داونی جونیور می باشد. این بازیگر ۵۵ساله که فرزند بازیگر و کارگردان آمریکایی«رابرت داونی سینیور» می باشد اولین بار در سن پنج سالگی و با بازی در فیلم «پوند» پا به عرصه سینما گذاشت.

رابرت داونی جونیور با توجه به این که سال های زیادی را با مشکل اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی دست و پنجه نرم می کرد و چندین بار به دلیل حمل سلاح و یا اعتیاد به زندان افتاد، توانست  با بازی در فیلم های زیادی همچون سریال کمدی و تلویزیونی«الی مک بل» و فیلم آثار موفق سینمایی دیگر موفق به کسب جایزه هایی در سطح جهانی نظیر جایزه های گلدن گلوب، بفتای و نامزد دریافت جایزه اسکار  شود.

رابرت داونی جونیور از بازیگران گرانقیمت دنیا
رابرت داونی جونیور از بازیگران گرانقیمت دنیا

این بازیگر توانا علاوه بر بازیگری در برخی از فیلم ها همچون چاپلین، کیس کیس بنگ بنگ، دو دختر و یک مرد خوانندگی کرده و آلبومی به نام  آینده پژوهان را در حوزه موسیقی منتشر کرده است.

  • کریستوفر همسورث (Christopher hemsworth)

می توان گفت کریستوفر استرالیایی۳۶ساله از بازیگران جوان گرانقیمت با درآمدی نزدیک به ۶۵میلیون دلار می باشد. این بازیگر استرالیایی تبار که در شهر ملبورن استرالیا متولد شده است و برادر دو بازیگر به نام های «لوک همسورث» و «لیام همسورث» می باشد از سال ۲۰۰۲ میلادی فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد اما تا سال ۲۰۰۹ میلادی به عنوان یک بازیگر شناخته شده مطرح نبود تا اینکه در سال ۲۰۰۹ میلادی  و با ایفای نقش در فیلم علمی-تخیلی «پیشتازان فضا» توانست پا به دنیای هالیوود بگذارد.  کریستوفر همسورث در طول این یک دهه توانست در  بیش از بیست فیلم  همچون« ۱۲نیرومند»،«مردان سیاه پوش»،«تعطیلات»،«در دل دریا»،«بلک هت» و نقش ثور در مجموعه فیلم های انتقام جویان، دنیای تاریک به ایفای نقش بپردازد. همچنین گفته می شود فیلمی به نام  عشق و صاعقه از مجموعه فیلم های او که در نقش ثور ظاهر می شود قرار است که در سال ۲۰۲۱ میلادی اکران شود.

کریستوفر همسورث
کریستوفر همسورث
  • اسکارلت جوهانسون(scarlett johnson)

خانم اسکارلت جوهانسون ۳۴ ساله با درآمدی بالغ بر چهل میلیون دلار  یکی از هنرپیشه های معروف هالیوودی است که علاوه بر بازیگری در حوزه مدلینگ نیز فعالیت دارد.این بازیگر جوان که چهار بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است و ستاره ای را در پیاده روی معروفی که نام مشاهیر و افراد شناخته شده در سطح جهان بر روی آن حک شده است را به خود اختصاص داده است از همان سنین کودکی به دنیای بازیگری وارد شده است. در واقع اولین فیلمی که این بازیگر منهتنی خوش اندام در آن به ایفای نقش پرداخته است فیلم شمال بوده است، پس از آن و در دوران نوجوانی به ایفای نقش در فیلم هایی همچون اگر لوسی سقوط نمی کرد و هم بازی شدن با سارا جسیکا، فیلم کمدی و زیبای تنها درخانه سه، فیلم رمانتیک پاییز پرداخته است. پس از آن و با رسیدن به سن جوانی در فیلم های زیادی از جمله مرد آهنی دو، زن خوب، انتقامجویان و همبازی شدن با کریستوفر همسورث، فیلم کمدی درود بر سزار، فیلم ماجراجویانه کتاب جنگل، شب سخت، خرگوش جوجو و بیوه سیاه که در سال ۲۰۲۰میلادی اکران خواهند شد بازی کرده است.

 

اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون

همچنین این بازیگر خوش چهره که در سال های مختلف به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان توسط کمپانی های مختلفی چون هالیوودباز(Hollywood buzz) و مجله آمریکایی ونتی فر انتخاب شده است و در لیست جهانیBWC قرار گرفته است علاوه بر هنرپیشه بودن صداپیشگی در آثاری نظیر باب اسفنجی و جزیره سگ ها را در کارنامه کاری پر بار خود ثبت کرده است.

  • آنجلینا جولی (angelina jolie)

آنجلینا جولی محبوب و مشهور۴۵ساله نیز در لیست گرانقیمت ترین بازیگران جهان قرار دارد. این زن که سفیر حسن نیت سازمان ملل می باشد و در امور خیریه ی فراوانی مشارکت داشته است و جوایزی نظیر گلدن گلوب و اسکار  را برای بازی در فیلم هایی همچون دختر  از هم گسیخته دریافت کرده است با درآمدی نزدیک به سی میلیون دلار  رتبه دوم را در لیست هنرپیشگان زن پردرآمد به خود اختصاص داده است. این  بازیگر به نام، دختر هنرپیشه و کارگردان آمریکایی جان ویت می باشد و  در طول این سال ها هنرپیشگی، دوبلوری، کارگردانی و نویسندگی آثار زیادی مانند: بازی در هکرها، شکارچی استخوان، گرفتن جان ها، خانم و آقای اسمیت که شروع رابطه و دوستی و در نهایت ازدواج او با بازیگر مطرح دنیای سینما برد پیت شد، صدا پیشگی در پاندای کنگ فو کار، کارگردانی و نویسندگی شکست ناپذیر، در کنار دریا، اول پدرم را کشتند را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

آنجلینا جولی از بازیگران گران قیمت جهان
آنجلینا جولی از بازیگران گران قیمت جهان

گفته می شود زندگی شخصی این بازیگر به دلیل رابطه عاشقانه او با برد پیت و همچنین فرزندآوری این دو که در نهایت بهت و حیرت به طلاق منجر شد بیشتر مورد توجه رسانه ها می باشد.