جادا پینکت اسمیت و ویل اسمیت زوج سرشناس هالیوودی

بازیگران هالیوودی که با یکدیگر ازدواج کرده اند.

همکار بودن با شریک زندگی اثرات مثبت و منفی زیادی دارد و می تواند بر روابط بین آن دو نفر فشار بیاورد برخی مواقع این ازدواج ها به طلاق ختم می شوند و برخی اوقات دوام زندگی بیشتر می شود. در دنیای بازیگری و سینما نیز مانند سایر حرفه ها افرادی بودند که بعد از همبازی شدن با هم دیگر  و آشنایی اولیه تصمیم به ازدواج و تشکیل زندگی می گیرند که برخی از این ازدواج ها ناموفق بوده و برخی دیگر دوامی به اندازه چندین دهه و تا به امروز داشته اند.

سی نما استار در این مطلب قصد دارد به معرفی زوج های معروف هالیوودی که تا به امروز به یکدیگر وفادار مانده اند. بپردازد

  • آنت بنینگ و وارن بیتی، زوج موفق هالیوودی

آنت  فرانسیس بنینگ بازیگر هالیوودی ۶۱ ساله که در فیلم هایی زیادی همچون زنان قرن بیستم، جستجو و زیبایی آمریکایی به ایفای نقش پرداخته است و وارن بیتی ۸۲ ساله که یکی از بازیگران و تهیه کنندگان مطرح هالیوود می باشد از زوج های موفق دنیای هالیوود به شمار می روند. وارن بیتی و آنت بنینگ با بازی در یک فیلم درام و جنایی به نام «باگزی» در سال۱۹۹۱ میلادی که موفق به نامزدی در چندین بخش برای دریافت جایزه اسکار شد با هم آشنا شده و با وجود اختلاف سنی زیاد تصمیم به ازدواج می گیرند.

آنت بنینگ و وارن بیتی، زوج موفق هالیوودی
آنت بنینگ و وارن بیتی، زوج موفق هالیوودی

از آن زمان تا به امروز نزدیک به سی سال از زندگی مشترک شان می گذرد و صاحب چهار فرزند شده اند و در فیلم هایی نظیر ماجرای عاشقانه، قوانین صدق نمی کنند با هم همبازی بوده اند.

  • تام هنکس و ریتا ویلسون

تام هنکس بازیگر، کارگردان و کمدین آمریکایی و ریتا ویلسون بازیگر ۶۳ ساله هالیوودی یکی دیگر از زوج های موفق هالیوود هستند که بیش از سی سال است به هم وفادار مانده  و صاحب دو فرزند و نوه نیز شدند.

تام هنکس و ریتا ویلسون زوج وفادار دنیای هالیوود
تام هنکس و ریتا ویلسون زوج وفادار دنیای هالیوود

این دو نفر  بر سر صحنه فیلم تلویزیونی(bosom buddies) محصول سال۱۹۸۰ میلادی با هم آشنا شده  و پس از هشت سال و طلاق گرفتن تام هنکس از همسر اولش در سال ۱۹۸۸ میلادی ازدواج کردند.

این زوج در فیلم هایی همچون آن کاری که می کنی و بی خوابی در سیاتل با هم همبازی بوده اند.

  • گلدی هان و کرت راسل

گلدی جین هان ۷۳ ساله و کرت راسل ۶۸ساله از دیگر زوج های بازیگر دنیای سینما می باشند که نزدیک به چهل سال است که با هم زندگی می کنند. این دو نفر که ازدواج ناموفقی را تجربه کرده اند در اوایل دهه هشتاد میلادی و همبازی شدن در فیلم کمدی و درام اسوینگ شیفت وارد یک رابطه ی عاطفی و عاشقانه شدند که منجر به ازدواج شد. این دو بازیگر علاوه بر فرزندانشان از ازدواج های قبلی خود دارای یک فرزند می باشند.

گلدی هان و کرت راسل
گلدی هان و کرت راسل
  • دکس شپارد و کریستن بل

کریستن آن بل بازیگر سینما و تلویزیون هالیوود و دکس شپارد ۴۴ ساله زاده ایالت میشیگان که بیش از بیست سال است که در زمینه های مختلفی همچون کارگردانی، بازیگری و نویسندگی فعالیت داشته است از زوج های جوان این لیست می باشند. کریستن و دکس که در حال حاضر دارای دو فرزند می باشند و چندین سال است که رژیم غذایی گیاه خواری را انتخاب کرده اند در سال ۲۰۰۷ میلادی  با یکدیگر آشنا شده و رابطه ی عاطفی عمیقی میان آن دو شکل گرفت که در نهایت  و پس از شش سال به ازدواج منتهی شد.

دکس شپارد و کریستن بل زوج جوان دنیای هالیوود
دکس شپارد و کریستن بل زوج جوان دنیای هالیوود
  • جادا پینکت اسمیت و ویل اسمیت 

جادا پینکت اسمیت ۴۸ساله و ویل اسمیت دو بازیگر سرشناس آمریکایی که در زمینه های خوانندگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت داشته اند از دیگر زوج های موفق در زندگی مشترک دنیای سینما می باشند. این دو نفر در سال۱۹۹۷ میلادی با هم آشنا شده و ازدواج کرده اند که ثمره آن دو فرزند دختر و پسر ۱۹ و ۲۱ساله به نام های ویلو  و چیدن می باشد.

جادا پینکت اسمیت و ویل اسمیت زوج سرشناس هالیوودی
جادا پینکت اسمیت و ویل اسمیت زوج سرشناس هالیوودی

ویلو و چیدن همچون پدر و مادرشان در زمینه بازیگری و خوانندگی فعالیت دارند.