کلوپ همسران

معرفی برخی از فیلم های سینمایی که اخیرا بر روی پرده سینما رفته اند- بخش دوم

فیلم های سینمایی همیشه طرفداران خاص خود را دارد و بسیاری از افراد برای گذراندن ساعاتی خوش و به دور از کارهای روزمره رفتن به سینما و دیدن جدیدترین آثار سینمایی که بر  روی پرده رفته اند را برای سپری کردن اوقات فراغت انتخاب می کنند. سی نما استار در این مطلب و مطلبی دیگر قصد دارد به معرفی جدیدترین آثاری که در سینما اکران شده اند بپردازد تا شما به راحتی بتوانید فیلمی مناسب را برای تماشا انتخاب نمایید.

  • سال دوم دانشکده من

رسول صدرعاملی کارگردان فیلم های «من ترانه پانزده سال دارم»،«دیشب باباتو دیدم آیدا» پس از استراحتی نزدیک به ده سال در حوزه فیلم سازی فیلم «سال دوم دانشکده من» را در سال۹۶ ساخت. این فیلم که همانند برخی از فیلم های این کارگردان به معضلات ودغدغه های دختران پرداخته است روایت گر داستان دو دختر دانشجوی رشته ی معماری می باشند که همراه بقیه دانشجوها و مسئولین دانشگاه  برای یک اردوی چند روزه راهی اصفهان می شوند که …

فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من
فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من

رسول صدر عاملی در این فیلم همانند فیلم من ترانه پانرده سال دارم بازیگران جدیدی به نام های سها نیاستی و فرشته ارسطویی را به سینما معرفی کرده است و هنرپیشه های به نامی همچون ویشکا آسایش،نیلوفر خوش خلق، بابک حمیدیان و پدرام شریفی هنرنمایی کرده اند.

این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال۹۷ موفق به کسب هیچ جایزه ای نشد اما توانست در جشنواره فیلم مسکو جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کند.

 

  • فیلم سینمایی کلوپ همسران

کلوپ همسران فیلمی در ژانر طنز یکی دیگر از فیلم هایی است که این روزها می توان آن را به تماشا نشست. این فیلم ساخته کارگردان سریال دزدان مادربزرگ، مهدی صباغ زاده است و روایت گر داستان زندگی سه مرد متاهل است که در بیرون از خانه و محل کار از ابهت و اقتدار زیادی برخوردارند اما در خانه و نزد همسرانشان به مردانی حرف شنو تبدیل می شوند. در جایی از داستان این سه دوست در آسانسوری همراه با یک زن دیگر گیر می افتند که …

کلوپ همسران
کلوپ همسران

در این فیلم که بخشی از آن در جزیره کیش فیلبرداری شده است بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی نیا، شقایق فراهانی، گوهر خیر اندیش، محمدرضا هدایتی، میترا حجار به ایفای نقش پرداخته اند.

  • بنیامین

در بین فیلم هایی که این روزها در گیشه سینما جا خوش کرده اند فیلم پویا نمایی یا همان انیمیشن نیز دیده می شود. امسال اثری به نام بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی و صدا پیشگی چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، مریم شیرزاد  از موسسه آینده نگار و گروه پویا نمایی ندای موعود  بر روی پرده سینما رفته است.

این فیلم روایت کننده داستان پسری به نام بنیامین از قوم بنی اسرائیل است که همانند دیگر مردم شهر  همراه مادرش به بردگی فرعون  در آمده و به کار سنگ تراشی و بت سازی مشغول هستند تا اینکه ماموران فرعون مادر بنیامین را دستگیر می کنند و بنیامین همراه دوستش آشر تصمیم می گیرد شی گران بهایی را پیدا کرده و در قبال  آزادی مادر به فرعون و مامورانش بدهد در این مسیر بنیامین با اتفاقاتی و حوادثی رو به رو می شود که…

انیمیشن بنیامین
انیمیشن بنیامین

این اثر سینمایی با توجه به هزینه و زمان زیادی(حدود دو سال) که برای ساخت آن صرف شده  با انتقاداتی از سوی برخی منتقدان همراه بوده است.

  • تورنا دو

می توان گفت پاییز امسال فصل فیلم های کودک و نوجوان می باشد، یکی دیگر از فیلم هایی مناسب این رده سنی که اکران گردید تورنادو (تورنا۲) ساخته سیدجواد هاشمی بازیگر تلویزیون و سینما که در سال های اخیر به تولید فیلم مناسب کودک و نوجوان روی آورده است، می باشد.

این فیلم که در ژانر فانتزی ساخته شده است و بازیگران آن دارای گریم های سنگین و عجیب و غریب هستند روایت گر داستان یک پروفسور می باشد که رستورانی را می سازد که در نهایت به یک سفینه فضایی تبدیل می شود.اما تبدیل شدن این رستوران به سفینه ی فضایی با ورود چند نوجوان و شیطنت هایشان زودتر اتفاق می افتد و سفینه و همه ی سرنشینان آن به فضا می روند و…

فیلم سینمایی تورنا دو
فیلم سینمایی تورنا دو

در این فیلم بازیگرانی نظیر اکبر عبدی، الناز حبیبی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی، کامران تفتی به ایفای نقش و هنرنمایی پرداخته اند.

  • هزارتو

هزارتو نام فیلمی به کارگردانی امیر حسین ترابی است که در سال۹۷ تولید شده است. این فیلم که این روزها در سینماهای کشور در حال اکران است روایت کننده قصه گم شدن پسری کوچک  است که پدرش در حال گشتن برای پیدا کردن رد و نشانی از آن می باشند که در همین جستجوها و اطلاع دادن به پلیس با شخصیت ها و اتفاقات مختلفی رو به رو  می شوند که…

فیلم سینمایی هزار تو
فیلم سینمایی هزار تو

شهاب حسینی، ساره بیات، پژمان جمشیدی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.