دیپیکا پادوکن از زییاترین بازیگران زن جهان

زیباترین بازیگران زن جهان

زیبایی تعریف های مختلفی دارد و از زمان های دور تا به امروز تعاریف متعددی و متفاوتی را ازآن شنیده ابم و طبق همین تعاریف سالیانه فستیوال هایی برای انتخاب زیباترین های جهان برگزار می گردد. اما نباید فراموش کرد که زیبایی فراتر از ویژگی های فردی و جسمی است و بیشتر به خلق و خو وشخصیت آدمی وابسته است. سی نما استار در این مطلب قصد دارد به معرفی زیباترین بازیگران زن جهان بپردازد.

  • دیپیکا پادوکن

    دیپیکا پادوکن از  زییاترین بازیگران زن جهان
    دیپیکا پادوکن از زییاترین بازیگران زن جهان

دیپیکا پادوکن بازیگر ۳۳ساله اهل هند و متولد شده کشور دانمارک به عنوان یکی از زیباترین بازیگران زن جهان شناخته می شود او که موفق به دریافت چندین جایزه از فستیوال های بین المللی شده است در بسیاری از فیلم های بالیوود به ایفای نقش پرداخته و بازیگری در هالیوود را در سال۲۰۱۷ و با هنرنمایی در فیلم بازگشت زندر کیج تجربه کرد. گفته می شود دیپیکا با قد یک متر و هفتاد و چهار سانتی متر یکی از پر درآمد ترین بازیگران جهان به شمار می رود.

  • اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون۳۵ساله اهل نیویورک که به فعالیت هایی همچون بازیگری، مدلینگ و خوانندگی مشغول می باشد یکی دیگر از بازیگران زیبا روی جهان می باشد. او که توانسته است جایزه افتخاری سزار را از آن خود کند و چندین بار نامزد جایزه گلدن گلوپ شود، دو بار به عنوان جذاب ترین زن جهان از طرف مجله اسکوایر،چهارمین زن زیبا توسط مجله ونتی فر درسال۲۰۱۱، جزء بیست زن زیبای سال انتخاب شده توسط hollywood buzz انتخاب شده است.

اسکارلت جوهانسون
اسکارلت جوهانسون
  • بلیک لایولی

بلیک لایولی ۳۲ ساله قد بلند اهل کالیفرنیا یکی دیگر از بازیگران هالیوود حاضر در این لیست  می باشد. بلیک که از نوجوانی به بازیگری روی آورده است و در آثاری همچون ساده لوح، وحشی ها، آب های کم عمق به ایفای نقش پرداخته با هنرنمایی در سریال دختر سخن چین به شهرت رسیده است.

 

بلیک لایولی بازیگر زیبای هالیوود
بلیک لایولی بازیگر زیبای هالیوود

گفته می شود این بازیگر و مدل آمریکایی دارای سه فرزند و همسر هنرپیشه کانادایی رایان رینولدز می باشد.

  • آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بازیگری نام آشنا در دنیای هالیوود، سینمای جهان و یکی از پرکارترین های دنیای سینما با بازی و کارگردانی بیش از ۴۸ اثر می باشد. این بازیگر که به عنوان سفیرصلح بین الملل نیز شناخته می شود جوایز زیادی را از فستیوال های بین المللی فیلم نظیر اسکار و گلدن گلوپ را از آن خود کرده است.

آنجلینا جولی بازیگر زیبا و معروف جهان
آنجلینا جولی بازیگر زیبا و معروف جهان

او که در حوزه های مختلفی همچون حقوق کودکان، زنان و حقوق بشر به طور جدی کار می کند و بنیادی به نام جولی- پیت را که در زمینه اهداف بشر دوستانه و در سراسر جهان فعالیت دارد تاسیس کرده است  از پر درآمدترین بازیگران هالیوود می باشد.

  • هلی بری

هلی بری آمریکایی با۱۶۵سانتی متر قد و ۵۳ سال سن کار خود را ابتدا به عنوان مدل شروع کرد و امروزه به عنوان یکی از پردرآمدترین های هالیوود شناخته می شود. هلی بری زیبا رو تنها بازیگر سیاه پوست آمریکایی- آفریقایی است که موفق به دریافت جایزه اسکار  در سال۲۰۰۱ میلادی برای بهترین بازیگر نقش اصلی در فیلم مهمانی هیولا شده است.

  • آیشواریا رای

    آیشواریا رای بازیگر زیبای هندی تبار
    آیشواریا رای بازیگر زیبای هندی تبار

آیشواریا رای بازیگر معروف هندی۴۶ساله یکی از زنان زیبای جهان می باشد که به جرات می توان گفت در هر لیست “زیباترین زنان” در سراسر جهان نام آن را می توان مشاهده کرد.این بازیگر هندی که در بیش از چهل کار به زبان های مختلف همچون هندی انگلیسی، تامیلی به ایفای نقش پرداخته است توانست نشان پادما شری را از سوی دولت هند دریافت کند. او هم اکنون همسر آبیشیک باچان و مادر دو فرزند به نام های حیدر باچان و آرادیا باچان که نوه های بازیگر معروف آمیتاب باچان هستند می باشد.

  • بیانسه نولز

از دیگر بازیگران خوش سیمای جهان می توان به بازیگر و خواننده معروف تگزاسی بیانسه نولز اشاره کرد. این هنرپیشه و ترانه سرا که به ایفای نقش در حدود ده اثر سینمایی پرداخته است در دنیای موسیقی و خوانندگی  بهتر عمل کرده و با بیش از بیست جایزه در زمینه موسیقی نظیر جایزه گرمی به عنوان یکی از موفق ترین و بزرگ ترین خواننده های جهان در سبک های پاپ و آر اند بی  شناخته شده است.

بیانسه نولز از بازیگران زن خوش سیمای جهان
بیانسه نولز از بازیگران زن خوش سیمای جهان