میکی رورک، هنرپیشه معروف آمریکایی

هنرپیشه هایی که از انجام عمل زیبایی ابراز پشیمانی کرده اند!

همه ی ما می دانیم که انسان ها به طور فطری عاشق زیبایی هستند. حال این زیبایی ممکن است در رفتار و کردار افراد نمود پیدا کند ویا انسان ها با رسیدگی به ظاهر و بعد جسمانی خود این خلا درونی را رفع کنند. جراحی و عمل زیبایی یا استفاده از مواد تزریقی یکی از راه هایی است که امروزه افراد بسیاری در سرتاسر جهان برای زیباتر کردن اندام  و رفع نواقص ظاهری انجام می دهند. این کار نه تنها بازیگران و اشخاصی که  داشتن جسمی زیبا و روی فرم برایشان اهمیت دارد را درگیر کرده است بلکه بسیاری از دختران  و پسران جوان هم درصدد انجام این جراحی ها به خصوص جراحی رینوپلاستی(جراحی و فرم دادن بینی) هستند. حال این سوال پیش می آید که آیا همه ی این کارها موفقیت آمیز بوده اند؟ آیا همه ی افرادی که جراحی و یا سایر روش های زیبایی را انجام داده اند از کار خود راضی بوده اند یا نه؟ سایت سی نما استار در این مطلب قصد دارد شما را با برخی از هنرپیشه های هالیوود که جراحی پلاستیک یا یکی از روش های زیبایی رو نظیر بوتاکس یا پروتز را  انجام داده اند اما از کرده خود پشیمان هستند آشنا سازد..

پس با ما همراه باشید تا با این بازیگران به نام و معروف آشنا شوید.

  • گوئینت پالترو

این بازیگر آمریکایی با بیش از ۴۵سال سن که در سال۱۹۹۸ میلادی موفق به کسب جایزه اسکار برای بازی در فیلم شکسپیر عاشق  شده است یکی از بازیگرانی است که موافق انجام عمل زیبایی است. او که تا به امروز تن به جراحی نداده است برای زیباتر شدن از بوتاکس استفاده کرده که  پشیمانی این هنرپیشه را به دنبال داشته است. طبق گفته گوئینت پالترو دیگر هیچ وقت راضی به انجام بوتاکس نمی شود زیرا پس از تزریق مواد بوتاکس از دیدن صورت خود وحشت کرده بود.

پشیمانی گوئینت پالترو از انجام بوتاکس
پشیمانی گوئینت پالترو از انجام بوتاکس
  • کورتنی کاردیشیان

بازیگر چهل ساله برنامه های تلویزیونی واقع نما (نوعی برنامه تلویزیونی است که به برخی از قسمت های زندگی افراد واقعی می پردازد) و مدل آمریکایی است که  در صنعت مد به همراه دو خواهر خود کیم و کلویی کارداشیان شناخته شده است او در بیست و دو سالگی جراحی زیبایی ایمپلنت پستان که نوعی جراحی برای بزرگتر کردن سینه ها می باشد را انجام داده است.

کورتنی کاردیشیان هنرپیشه و مدل آمریکایی
کورتنی کاردیشیان هنرپیشه و مدل آمریکایی

طی مصاحبه ای که با کورتنی در سال ۲۰۱۱میلادی انجام گرفت او از انجام این عمل اظهار پشیمانی کرد و اعلام نمود که اگر که  به آن زمان برگردد این کار را انجام نخواهد داد و بدون این جراحی زیباتر بوده است.

  • کورنتی کاکس

کورنتی کاکس پنجاه و پنج ساله آمریکایی که با بازی در مجموعه طنز و کمدی دوستان(friends) در سال های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ میلادی به شهرت رسید از سال ۱۹۸۷ میلادی با بازی در فیلم «down twisted» پا به عرصه بازیگری گذاشت.فیلم های مادران و دختران، سری فیلم جیغ،  رئیس مزرعه  و سریالهای بی شرم، خانواده امروزی ساخته سال۲۰۱۹ میلادی تنها برخی از آثار سینمایی و تلویزیونی هستند که کورتنی در ان ها به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر میانسال  روش تزریق بوتاکس را برای جوانتر نشان دادن خود انتخاب کرده بود که همین امر سبب تغییراتی واضح در چهره اش شده بود. در واقع گفته های این بازیگر نشان می دهد که فشار رسانه ای باعث شده است که او دست به چنین کاری بزند. او معتقد است پیری در دنیای بازیگری بسیار سخت و دشوار است  ولی از کار خود ابراز پشیمانی کرده و گفته که اگر که به آن زمان برگردد تزریق بوتاکس را  انجام نخواهد داد.

ابراز پشیمانی کورنتی کاکس از تزریق بوتاکس از انجام
ابراز پشیمانی کورنتی کاکس از تزریق بوتاکس از انجام
  • میکی رورک

میکی رورک هنرپیشه آمریکایی که به عنوان یکی از خوش چهره های هالیوود شناخته می شد و در فیلم های سینمایی فراوانی همچون مرد آهنی ۲، نوامبرسیاه، کشتی گیر، شهر گناه،۱۳،کارتر را بگیرید به ایفای نقش می پرداخت و موفق به کسب جوایز زیادی همچون جایزه گلدن گلوپ بهترین بازیگر نقش اول مرد در سال۲۰۰۸ میلادی، جایزه ساترن، جایزه بفتای نقش اول مرد در سال ۲۰۰۸ میلادی شده بود علاوه بر بازیگری و فیلمنامه نویسی در مسابقات بوکسوری شرکت می کرد، همین امر سبب شد که ضربه هایی در حین بازی به صورتش می خورد فرم صورتش را به طور کلی خراب کند وحادثه رانندگی که دچارش شده بود، مزید بر علت شد.

میکی رورک، هنرپیشه معروف آمریکایی
میکی رورک، هنرپیشه معروف آمریکایی

میکی رورک برای  به دست آوردن دوباره فرم چهره اش دست به انجام چند عمل زیبایی  زد اما طبق گفته ی او نتایج این جراحی ها آنچنان که او انتظارش را داشت پیش نرفت.

  • کارمن الکترا

کارمن الکترا ۴۷ساله که به عنوان یکی از بازیگران زیبای دهه نود میلادی شناخته می شود یکی دیگر از بازیگران هالیوود است که از انجام جراحی زیبایی اظهار پشیمانی کرده است. این بازیگر که علاوه بر این حرفه به عنوان خواننده، رقصنده و مدل مشغول به فعالیت است و شهرتش بیشتر برای بازی در فیلم هایی همچون دو جینش ارزان تر است، استارسکی و هاچ و همچنین عضویت در گروه رقص دخترانه پوسی کت دالز  می باشد عمل زیبایی ایمپلنت سینه( برای بزرگ تر کردن سینه) که قرار دادن  و کاشت کیسه های سیلیکونی در داخل پستان می باشد را انجام داده است که پس از آن ابراز پشیمانی کرده و گفته که عمل جراحی یک هوا و هوس بوده و اعتراف می کند که آرزو دارد که ای کاش بدنش را همانگونه که بود رها می کرد.